niedziela, 16 marzec 2014 07:56

Najpiękniejsze zakątki Azorów w nowej galerii zdjęć z Sao Miquel

Oceń ten artykuł
(2 głosów)
To co nas najbardziej zachwyciło na Azorach to piękne kwiaty, naturalne baseny termalne, gejzery i przepiękne krajobrazy To co nas najbardziej zachwyciło na Azorach to piękne kwiaty, naturalne baseny termalne, gejzery i przepiękne krajobrazy Krzysztof Tuz

Po Lizbonie przyszła pora na portugalskie Azory. To najpiękniejsze wyspy, które w Europie konkurować mogą chyba tylko z Maderą. Zapraszam do obejrzenia zdjęć z Sao Miquel - jednej z głównych wysp archipelagu Azorów .

AZORY - zdjęcia z Sao Miquel

Gejzery, gorące źródła termalne, malownicze jeziora wypełniające kratery wygasłych wulkanów i naturalne baseny geotermalne. Do tego góry, idylliczne wioski i azorskie lasy deszczowe. To wszystko sprawia, że w naszym prywatnym rankingu najpiękniejszych wysp Azory znajdują się wysoko. Bardzo wysoko. Konkurować mogą tylko z Maderą, która w porównaniu do Sao Miquel, głównej wyspy archipelagu Azorów, jest zdecydowanie  bardziej górzysta, a wręcz skalista.

Tydzień wystarczył, żeby dokładnie zjechać Sao Miquel wszerz i wzdłuż i zwiedzić wszystkie, najważniejsze atrakcje wyspy. Podczas pobytu odwiedziliśmy m.in. ziejące oparami siarki Caldeira Velha i Caldeiras, osnute dymem z gejzerów Furnas, kąpaliśmy się w naturalnych basenach termalnych, odpoczywaliśmy na wyjątkowo licznych punktach widokowych zwanych tutaj miraduro i zwiedzaliśmy stolicę wyspy - Ponta Delgadę. To co zobaczyliśmy staraliśmy się uwieczniać na zdjęciach, do obejrzenia których serdecznie zapraszam.

Pierwsze informacje o tym co zwiedzać na Sao Miquel oraz szereg informacji praktycznych  dotyczących podróżowania po Azorach już na blogu Między innymi: jak tanio dolecieć na Azory, czy warto (i gdzie)  wykupić wycieczkę na Azory oraz ile kosztują hotele na Sao Miquel

wszystkie zdjęcia z Azorów znajdziecie tutaj

Aqua Retorta (2...

Newsletter

Polecamy

Zaloguj się

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.